2012年12月21日 星期五

末日之旅 21/12/2012 day 2 台北 (市政府站, 101)

今日行程不太趕, 我們差不多1100才出門, 行左去西門町食亞宗麵線,已經係第二次食, 味道仍然令人懷念.
幾時去到係咁多人.


今日有一任務就係去內政部入出國及移民署申請統一號碼,用黎申請銀行戶口同台灣yahoo拍賣用的.
不夠30分鐘我地就已經整好, 而家出發去台北車站.


都幾熱下, 有21-27度.

台北車站的聖誕樹

台北車站foot court, 本來bi一心想食度小月, 點知點完餐食先發現佢唔係真正的度小月
有欺騙成份呀!!!!!!!!
出事既時間到了, 我地由台北車站買高鐵車票到桃園, 點知上左一架快車, 好似日本JR 個D, 會飛站,
坐左一陣我地發現點解咁內都未到, 問人之下原來我地坐緊個架直去台中,即時O左嘴,
馬上打去中華, 飛機無delay, 問我地再回頭趕唔趕到上機,佢地話唔得.不過好彩我地既機票可以改期.

番到桃園高鐵站, 個到有中華counter, 真係趕唔到check-in, 唯有成個行程delay一日, 明早早機再去東京.
今晚我地搵左尋日個台灣朋友借宿一宵, 
夜晚我地去左市政府站,個度同香港中環好似, 好多地方都有聖誕佈置, 係除夕煙火101 個度

沒有留言:

張貼留言