2012年12月20日 星期四

末日之旅 20/12/2012 day 1 香港-台北(淡水, 市林)

一早7點收到sms 中華cancel flight, 馬上打俾bi, 大家都馬上彈左起身, 唔知點算好, 打去中華hotline 要8點半先有人聽.
唯有等.......
到8點半終於打得通了, 改左另一班遲90分鐘既, 都好!
大家都起左身, 我地慢慢坐巴士出木機場. 第一次坐小巴拖喼, 真係好麻煩.

先去左九龍灣坐A22, 去左機場CHECK-IN, 中華主動幫我地轉左另一班早起飛既機(轉埋AIRLINE香港航空), 我地又變左要好急咁去登機.
攪左成朝, 我地上機啦~


先存左喼係機場宅急便, 台幣150/日/喼
去到台北我地坐高鐵出西門町, 番飯店(新驛旅店西門捷運店).
地點好方便, 係地鐵出口旁邊, 1-2分鐘即可到達.

我們訂的是雅緻客房台幣2180, 房間有浴缸, 有磨紗透光玻璃, 環境不錯.
雅緻客房另一款是有sofa, 地方大一點, 不過無浴缸, 同磨紗透光玻璃, 訂既時侯要寫清楚.
http://gocityinn.com/Cityinn4/index.aspx?lan=zh-tw


放低行李, 再去淡水睇日落, 但係因為大晏, 去緊中途天已經入黑了. 四周圍行下.

之後約左bi台灣朋友, 我地先約左係美麗華, 坐摩天輪再行市林.


第一日完了~

沒有留言:

張貼留言