2012年12月26日 星期三

末日之旅 26/12/2012 day 7 東京(新宿, 原宿, 銀座) 27/12/2012 day 8 東京(新宿) 回香港

今日本來去江之島, 無去到, 改左shopping日, 全日坐車都係用個3 day pass,
每次入閘都係拎出黎俾職員望下就得, 好以有特權咁.
有時我地方便去閘對面, 都會拎出黎用

行程唔係太趕, 我地今日好晏先起身,行去新宿 g.u
同uniqlo同一集團, 不過比uniqlo還要平.
成人雪靴只是990yan!
成日都有減價, 去前可以先睇下website有咩減價同地址
http://www.gu-japan.com/

係酒店(東新宿)行去新宿, 沿路突然有一間新社, 不過無人去既


之後去左 商業區.食一個悠閒早+午餐, 我地食左成個幾鐘, 算係今日旅行食得最內第二餐.
新宿瀨里奈
www.seryna.co.jp/shop/shinjuku.html
我地每人點左一個.
lunch 比晚餐平好多, 建議有時間可以lunch 去.
如果有book 檯仲可以坐窗邊, 有無敵新宿景.

bi 點左第二行左邊既和牛火鍋,
我就點第二行右邊牛扒
各3500yan, 服務員服務一流,有時會幫我地夾下野食, 又幫bi個sabusabu "筆"下油咁, 但係lunch 成7000yan 都好貴下.


我個係set一, 所以有頭盤, 右邊個個係好幼嫩既薯仔, 我從來都未食過呀!


bi 既和牛sabusabu, 睇都知好食啦~~~~~


我既full set, 都好多野下


食完就去新宿又係行街, 都無咩好影, 之前都去過


竹下通

27/12/2012 day 8 東京(新宿) 番香港啦~
因為我地個個3 day pass 係可以用埋番機場, 所以早一日劃位就可以了.
day 8 差不多都係成日坐飛機, 因為我地係台灣要轉機.
機票連稅用左hkd 2600左右.

番到屋企門口發現我拎左公司鎖匙, 無帶屋企鎖匙, help~~~
即時喊左出

沒有留言:

張貼留言