2010年4月21日 星期三

21/4/2010 日本東京自遊行 Day3

酒店->三鷹(宮崎駿)->吉祥寺->原宿(竹下通)->酒店
陽光普照的一天
搭宮崎駿巴士去途中
旅遊書的角度
宮崎駿出口左手面有一個公園(井之頭恩賜公園),有好靚既櫻花,好多日本人係個度野餐,同拍戲個feel一樣,正
仲有楓葉,看到楓葉下的遊樂場,令我唸起日本d卡通片.
lee個公園真係好大,好大,係踏鴨船單車旁邊,有一個好大既湖,有d鴨鴨遊水,好可愛.
因為旅遊書推介,我地用左45分鐘排隊買免治牛肉丸.真係好正,連我平時超討厭洋蔥既都食左兩大粒.不過就係因為用左45分鐘排隊,食完我地馬上要去下一站,無得行街lu~
下一站"原宿"
又係旅遊書推介,一間唔起眼既cafe,價錢一般,但個做法幾特別.
今日的戰利品,又係小魔怪~今次連under 都出埋呀~真係大出血.
不過我就幾鍾意個民族袋,不過成二百蚊的~

沒有留言:

張貼留言