2011年2月21日 星期一

21/2/2011~ day 4 大阪 (環球影城/美國村/難波)

第四日去我最鐘意既樂園玩,0800起身,本來想最早既時間去,因為佢收1700.
是日早餐食左bibi鐘意既英式早餐,不過其實我想食烏東多d

一人一set,二人共1000yan多d,好貴


白痴以為要轉車,點知原來我地個架係可以直達環球影城.落錯車等.....等......等.......



終於都到左啦~

一個好專業既路人甲幫我地影,我地影左好內都影唔到成個字

出發前上網print左coupon


自己入去玩game啦.原來環球影城有分一人坐,如果你唔要同你d朋友仔一齊坐,可以分開坐,就可以排個條隊,因為我都係自己一個人玩,一出一入玩完都唔洗10分鐘,正呀!
 
.

亞bi都有分一齊入去玩,我自己玩左一次,出黎覺得都好值得玩,亞bi最後就戰戰兢兢咁入左去玩啦

細個我係美國環球影城同爸爸玩過一次,今次得一個人玩,感覺特別唔同


玩到無時間食野,兩個人就只係食左幾粒炸雞,餓死人咩


未夠鐘佢仲折左人,無得玩


去玩樂園,大阪最後衝刺,名牌區"美國村"


我的最愛


果然係美國村


最後衝刺,點可以唔去"一蘭"


有蔥係亞bi


無蔥係我既


都唔知真係咁好食,定全日無咩食過落肚,食晒.




THE END OF DAY 4

沒有留言:

張貼留言